fbpx

מסלול מרוצים ערד – בואו להרגיש את האדרנלין!

מי מאיתנו לא חלם פעם לאייש את מושב הנהג ברכב ספורט מהיר ועוצמתי? קבלו את החדשות: חברת לטס דרייב מאשפרת לכם וליקיריכם להגשים את החלום במסלול מרוצים ערד ובמסלולי מרוצים נוספים! החברה מספקת הדרכה לנהיגה עצמית ברכב ספורט כך שכל אחד יכול ליהנות מחוויה מטורפת של מהירות, אדרנלין והרבה גז במקום בטיחותי, סגור שמיועד לנהיגת מרוצים בלבד! אז ברוכים הבאים למסלול מרוצים ערד!

רוצה להתייעץ איתנו על חבילת נהיגה במסלול מרוצים ערד?

כמה פרטים כדי שנוכל ליצור איתך קשר ממש בקרוב...

מסלול מרוצים לטס דרייב ערד – חוויית האקסטרים הפופולרית ביותר לשנת 2024

מסלול המרוצים של לטס דרייב מחכה לכם עם מגוון פעילויות מוטוריות מהנות ומאתגרות. כאן תיחשפו לסיבובים חדים, פניות, עליות וירידות, ממש כמו באירופה או בארצות הברית. מסלול המרוצים בערד גורם לכל נהג ונהגת להחסיר פעימה מרב התרגשות והנאה.

הצוות המקצועי של לטס דרייב הורכב מנהגי מרוצים זוכי תארים לשנת 2019 ו- 2020 ומדריכי נהיגה מנוסים שהעבירו הכשרות נהיגה למשטרה, לכוחות הביטחון ולצבא.

בזמן שהצוות יסביר לכם על נהיגת מרוצים וייסע איתכם על המסלול, יוכלו שאר האורחים לעודד, להתלהב ולנוח במתחם המתנה מפנק המציע ללא הגבלה שתייה חמה וקרה וכמובן פינות ישיבות הצופות למתרחש במסלול.

מסלול מרוצים ערד – כל אחד יכול לנהוג

אל מסלולי המרוצים בישראל לא מגיעים רק מעריצי מכוניות מרוצים או "חולי כביש", מגיעים אליהם גברים ונשים שרוצים להתנסות בחווית נהיגה מלאת אדרנלין.

חברת לטס דרייב חשבה על הכל ומלבד רישיון נהיגה בתוקף ומצב רוח טוב, באמת שאתם לא צריכים להביא איתכם שום דבר נוסף.

לטס דרייב הסדירו עבורכם את פוליסת הביטוח כך שבהזמנת פעילות מוטורית במסלול מרוצים ערד תוכלו ליהנות מכיסוי ביטוחי רחב הכולל ביטוח נזקי גוף, ביטוח נזקי רכב וביטוח צד ג'. ומה לגבי ההשתתפות העצמית? גם לזה דאגה חברת לטס דרייב והיא ביטלה את ההשתתפות העצמית כך שאתם יכולים פשוט לנהוג וליהנות.

סוגי פעילויות במסלול מרוצים ערד

01

חוגגים יום הולדת בלתי נשכח עם לטס דרייב

חברת לטס דרייב מייעדת חבילת נהיגה ייחודית עבור מתנת יום הולדת לגבר או לאישה.

חבילת נהג מרוצים ליום אחד נמשכת בין 50 ל- 80 דקות והיא כוללת הדרכה אישית מנהג מרוצים מקצועי שילווה את חתן/כלת בנהיגה עצמית, רכבי ספורט מטריפים, ביטוחים מתאימים, צילומים, שתייה קרה וחמה ועוד הרבה. ולא, אל תדאגו, אתם לא צריכים להביא רכב ספורט מהבית – החברה תדאג לכם לרכב ספורט חדשני ומתקדם לביצועים מושלמים וחוויית נהיגה משכרת.

02

יום גיבוש עם ספא וארוחת בוקר זה מיושן

קחו את העובדים שלכם הכי רחוק והפתיעו אותם ביום גיבוש יוצא דופן שידברו עליו עוד חודשים ארוכים אחרי שהוא ייגמר. לטס דרייב תשמח לארגן עבורכם פעילות מפתיעה, מהנה, מגבשת ובעיקר……מהירה!

יום הגיבוש מתחיל בקבלת הקבוצה, ממשיך בנסיעה מודרכת על המסלול, ליווי נהגי מרוצים בעלי תארים ומדריכי נהיגה מקצועיים ומסתיים בסשן צילומים עם רכבי המרוץ שלנו וכמובן הדגמות מטריפות של נהגי מרוצים מקצועיים למשתתפים.

03

חובבי רכב? זה היום שלכם!

בימים כאלה מגיעים אל מסלול המרוצים בערד כל "משוגעי" הנהיגה וחובבי רכבי ספורט. את הזמן שלהם על המסלול הם מבלים בנהיגה ברכבים שונים, במהירויות שונות תוך שמירה על בטיחות מירבית.

04

הקורס שלנו להכשרת נהגי מרוץ מהשורה הראשונה

אוהבים מרוצי מכוניות? חולמים על קורס מקצועי שימקצע את הכישרון שלכם? חברת לטס דרייב מציעה קורס מקצועי להכשרת נהגי מרוץ במסלול מרוצים ערד. כאן תקבלו את כל הכלים להפוך לנהגי מרוץ מהשלבים הבסיסיים ועד המתקדמים ביותר.

05

מירוצי מכוניות וליגות מרוצים

למרות שישראל נחשבת מדינה קטנה, גם אצלנו יש תחרויות ומרוצי מכוניות שלא יביישו תחרויות בחו"ל. המרוצים והליגות מיועדים לנהגי מרוצים מקצועיים שמחפשים להתאמן ולהשתפר לקראת המרוץ הבא.

06

לנהוג טוב יותר עם מדריכי הנהיגה של לטס דרייב

אימוני הנהיגה נעשים בשיעור אחד על אחד עם מדריך נהיגה מיומן ומותאים אישית לכל נהג או נהגת בהתאם לניסיון הקודם, סוג הרכב וכמובן מטרות האימון שנקבעות מראש.

קדימה, משאירים פרטים ומקבלים הצעת מחיר משתלמת

חברת לטס דרייב ממליצה תמיד לתאם את הפעילות מראש. אם אתם רוצים להזמין פעילות לאחד מימי השבוע, מומלץ לבצע את ההזמנה מספר שבועות מראש. אך אם תרצו לקיים את הפעילות ביום שישי (יום מבוקש מאוד), תצטרכו להזדרז ולבצע הזמנה חודש וחצי עד 4 חודשים מראש בשיא הביקוש.

במידה והתאריך שביקשתם אינו פנוי, נשמח להציע לכם לקיים את הפעילות בשני מסלולים נוספים של חברת לטס דרייב – מסלול מרוצים פצאל ומסלול מרוצים מוטור סיטי בבאר שבע.

לסיכום

מנהלי ועד עובדים? בני זוג שחולמים לרגש במתנה מפתיעה? לטס דרייב מאפשר לכם להגשים ליקיריכם את החלום וליצור עבורכם חוויית אקסטרים אחרת מכל מה שהכרתם!

מה אנשים חושבים על נהיגת מרוצים עם חברת לטס דרייב? מעל 482 מדרגים העניקו ללטס דרייב ציון מושלם של 5 מתוך 5 בפייסבוק ובגוגל, הנה רק טעימה...

מעל 482 מדרגים העניקו לחווית נהג מרוצים ליום אחד ציון מושלם של 5 מתוך 5 בפייסבוק ובגוגל...

הנה רק טעימה ממה שכתבו עלינו:

ציון 5.0, מעל 482 דירוגים
5/5

אלמוג בוקר וחיים קוזניץ מחדשות 13

הדר מרקס מגלגלצ

דילוג לתוכן