fbpx

פול גז במוטור סיטי - מסלול מרוצים באר שבע

אם אי פעם חלמתם לנצח במרוץ מכוניות, אם תמיד רציתם לסחוט את דוושת הגז עד הסוף, אם רציתם לשפר את טכניקת הנהיגה שלכם או להפתיע את העובדים עם יום כיף לא שיגרתי - מסלול המרוצים מוטור סיטי מחכה לכם עם אטרקציות מפתיעות שעד לפני כמה שנים בודדות...היו זמינות רק בחו"ל!

רוצה להתייעץ איתנו על חבילת נהיגה במסלול מרוצים מוטורסיטי?

כמה פרטים כדי שנוכל ליצור איתך קשר ממש בקרוב...

מוטור סיטי מסלול מרוצים מלא אדרנלין!

וורום! וורום! וורום! מוטור סיטי הוא המקום בו הלב לא מפסיק להתרגש והכיף אף פעם לא מפסיק!

במוטור סיטי תמצאו מסלול מרוצי מכוניות אמיתי רק רבע שעה נסיעה מבאר שבע. המסלול נבנה בדיוק כמו מסלול מרוצים אירופאי עם סיבובים חדים, פניות, עליות וירידות, ממש כמו בטלוויזיה ובקולנוע.

במתחם של מוטור סיטי יקבל אתכם הצוות המקצועי של לטס דרייב. בין חברי הצוות תוכלו למצוא נהגי מרוצים זוכי תארים לשנת 2019 ו- 2020 ומדריכי נהיגה מנוסים שהעבירו הדרכות והכשרות נהיגה רבות לכוחות הביטחון ולצבא. בזמן שהצוות מסביר לכם על נהיגת מרוצים ונוסע איתכם על המסלול, יכולים שאר האורחים ליהנות במתחם מוטור סיטי ממספר איזורי המתנה מפנקים הכוללים שתייה חמה וקרה וכמובן איזור צפייה למסלול עצמו.

מוטור סיטי מתאים לכל אחד ....ואחת!

מוטור סיטי מתאים לא רק ל"חולי הגה" אלא לכל נהג ונהגת מעל גיל 17 ובתנאי שיש להם רישיון נהיגה בתוקף.

על מה נוהגים במוטור סיטי? כמובן שחברת לטס דרייב דאגה להביא למתחם את רכבי המרוץ הטובים ביותר ביניהם סובארו, מנהראט, פורשה ועוד. ומה לגבי ביטוחים? גם לזה לטס דרייב דאגה עבורכם.

כל ביקור במסלול מרוצים מוטור סיטי וכל נהיגה מכוסה בפוליסת ביטוח המותאמת לפעילות והיא כוללת ביטוח נזקי גוף, ביטוח נזקי רכב וביטוח צד ג'. לטס דרייב דאגה גם לבטל את ההשתתפות העצמית כך שאתם יכולים ליהנות מחווית הנהיגה ללא דאגות.

סוגי פעילויות במוטורסיטי

01

מתנת יום הולדת - נהג מרוצים ליום אחד

לפני שאתם אומרים זו מתנה לגברים בלבד, הרשו לנו להפתיע אתכם ולספר שגם נשים מגיעות למתחם מוטור סיטי והן נהנות לא פחות מגברים.

מה כוללת חבילת נהג מרוצים ליום אחד? הדרכה אישית וליווי מנהג מרוצים מקצועי שילווה את חוגגי יום ההולדת בנהיגה עצמית באחד מרכבי הספורט שלנו, שתייה קרה וחמה, צילומים למזכרת, המון נהיגה, נסיעות הדגמה מטריפות ועוד המון פינוקים והפתעות!

משך הפעילות נע בין 50 דקות ל- 85 דקות מלאות באדרנלין, התרגשות ופינוקים!

02

ימי מסלול ייחודים לחובבי רכב

בימים כאלה מגיעים אל מסלול המרוצים מוטור סיטי כל אותם אנשים שאוהבים נהיגה ורכבי ספורט. את הזמן שלהם על המסלול הם מבלים בנהיגה ברכבים שונים, במהירויות שונות תוך שמירה על בטיחות מירבית.

03

קורס נהיגת מרוצים

זהו קורס ייעודי שפותח דלת אל מאחורי הקלעים של עולם נהיגת המרוצים. הקורס מיועד לאנשים שאוהבים מרוצי מכוניות ורוצים ללמוד לנהוג כמו נהגי מרוץ מקצועיים.

04

אימוני נהיגה אישיים

אימוני הנהיגה נעשים בשיעור אחד על אחד עם מדריך נהיגה מיומן. במהלך האימון המדריך יסביר וילמד אתכם טכניקות מעולם נהיגת המרוצים כך שתוכלו לנהוג על המסלול מהר, בטוח ועם הרבה הנאה גם אחרי שהשיעור הסתיים.

05

ימי גיבוש לקבוצות, חברות וארגונים

קחו את העובדים שלכם הכי רחוק שאפשר עם יום גיבוש יוצא דופן שיזכה אתכם בתואר מעסיק השנה. לטס דרייב תשמח לארגן עבורכם פעילות מפתיעה, מהנה, מגבשת ובעיקר……מהירה!

יום הגיבוש מתחיל בקבלת הקבוצה, ממשיך בנסיעה מודרכת על המסלול, ליווי של נהגי מרוצים בעלי תארים ומדריכי נהיגה מקצועיים ומסתיים בסשן צילומים עם רכבי המרוץ שלנו.  

06

מירוצי מכוניות וליגות מרוצים

למרות שישראל נחשבת מדינה קטנה, גם אצלנו יש תחרויות ומרוצי מכוניות שלא יביישו תחרויות בחו"ל. המרוצים והליגות מיועדים לנהגי מרוצים מקצועיים שמחפשים להתאמן ולהשתפר לקראת המרוץ הבא.

יאללה, איזה כיף. אפשר להזמין מקום?

חברת לטס דרייב ממליצה תמיד לתאם את הפעילות מראש. אם אתם רוצים להזמין פעילות באמצע השבוע, מומלץ להזמין אותה מספר שבועות מראש. אם תרצו לשריין את יום שישי, תצטרכו להקדים ממש ולהזמין מקום חודש עד 4 חודשים מראש. אל תחכו לדקה ה-90…

לסיכום

אם חיפשתם להפתיע ולרגש את בן או בת הזוג או את חבר'ה מהעבודה – לטס דרייב מזמינה אתכם להיכנס לעולם מלא אדרנלין ודרייב וליהנות מחוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעולם!

מה אנשים חושבים על נהיגת מרוצים עם חברת לטס דרייב? מעל 482 מדרגים העניקו ללטס דרייב ציון מושלם של 5 מתוך 5 בפייסבוק ובגוגל, הנה רק טעימה...

מעל 482 מדרגים העניקו לחווית נהג מרוצים ליום אחד ציון מושלם של 5 מתוך 5 בפייסבוק ובגוגל...

הנה רק טעימה ממה שכתבו עלינו:

ציון 5.0, מעל 482 דירוגים
5/5

אלמוג בוקר וחיים קוזניץ מחדשות 13

הדר מרקס מגלגלצ

דילוג לתוכן